En dag på stan med Sandra och Ida.

I dag har man varit ledig och gått på stan med Ida och Sandra!

Dagen börjar med att jag och Ida tar bussen från R-fors och far till umeå, vi båda somnar på vägen in och det var gött! Sen så går vi och slö kollar lite grann innan sandra kommer och vi går alla tre och fikar. Fikat var mkt gott och vi satt där och pratade i ungefär 1 och en halv timma. Sen så går vi lite på stan alla tre och jag hittar ett par shorts och en klänning. Även Ida hittade kläder, sandra hittade ett par jättesnygga jeans men hon köpte dom inte!!! Men i alla fall så efter vi hade shoppat så gick jag och ida på subway för att köpa en macka och sen sa vi hej då till sandra och gick till bussen. Väl på bussen träffade vi Dag och Arvid som vi pratade lite smått med och sen så var vi i sikeå och sen så var vi i R-fors igen.

Det var en mkt bra dag i dag asså! Det var ingen stress eller nånting, vi tog det bara lugnt.  Sen i morgon så har jag bara en lektion så det blir inte så jobbigt i morgon heller.

Nu blir det att se hockey och sen sussa.

Dagens låt: The way i are-Timbaland.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0