Älskade Renberg!

Jajjemen det var han igen!
Mannen,myten,legenden och kaptenen i världens bästa lag.


Det var Renberg som i går gjorde AIK´s ända mål och gjorde så att vi vann och fick våran första borta seger! Jag satt själv på Oleary´s och såg matchen i Umeå. Jag var dock inte ensam AIK:are där utan det finns till och med klokt folk i Umeå! Vem kunde tro det? :P. Men i alla fall så satt jag som på nålar hela kvällen, jag var livrädd att AIK skulle förlora och åka ner på Kvalplats. Men nej då, de vann och jag tycker att hela AIK laget ska ha mycket beröm för det spelade jävligt bra i egen zon och Hadelöv var tillbaka i den form vi vill ha han i och som vi vet han kan hålla.

Som sagt hela laget var underbara och vi fick äntligen en tre poängare på bortaplan!
Älskade AIK!

image47
Mikael Renberg!


Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0