Mini lov!

Ja nu är de mini lov och de känns mkt bra!
Ledig, torsdag, fredag,lördag och söndag! Det är väldigt skönt, har dock inte så mycket koll på vad jag ska göra på vissa dagar men de löser sig nog.

Torsdag: Antingen så umgås jag med familjen eller så här jag cool och umgås med andra personer.
Fredag: På fredag så blir de kulturnatta för hela slanten, ska va i ume både på kvällen och på dagen. Hoppas att de blir kul och att många roliga människor ska dit.
Lördag: Antingen så är jag i vännes eller så är jag hemma och är cool.
Söndag: Hoppas att de blir Bygdeå!

Ne men va kan jag säga mer, jo jag hade jävligt kul på slutet av dagen!
Tack vare ida och Joel, jag tror nog att joel är min nya idol! Så jäkla rolig han var! Skratta som aldrig förr! Och gör han de han sa att han skulle göra är jag nog villig att betala 1000 spänn bara för att se de!
Sen så var Maria och Bu jättesnälla! Dom väntade med mig då ja skulle vänta på taxin i dag!. så jag hade sällskap hela tiden, de va ganska mys. Sen så tog sandra världens sötaste bild på sig själv i dag och jag måste nog lägga ut den för den va så sjukt söt!


Ja ja, de va allt för mig!

Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0