Mina drömmar spårar alltid.

I natt så drömde jag kanske de konstigaste hittils,( nog för att jag skulle villa att vissa saker i den va sant) så kan jag ju inte fortsätta drömma så här. Ja menar om jag skulle räkna upp alla mina udda drömmar så skulle nog folk sluta umgås med mig. Men va fan, man kan ju inte bestämma vad man drömmer om så det är inte mitt fel.

I dag så har Emil varit ännu sötare för jag fick låna en sak av han som gör att alla mina saker kunde sparas från datorn så jag inte förlorar dom då jag ska formatera om den.

Sen så har jag prov i matte i morrn + en lektion, de kändes inte så värt men jag och liza kanske ska köra moppe till skolan och vara coola så de blir nog bra. För då kan man ju ta sig hem i alla fall!

Sen så ska jag gå och lägga mig klockan 7 i kväll och de är ganska coolt i fall ni frågar mig.

Ne nu ska jag gå och göra mig klar för att sova, för min helg kommer att bli mycket full späckad.

Allt för mig, puss på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0