Min helg?

Vad ska Annelie göra i helgen då?

Ja precis, det är den stora frågan som alla funderar över och mest av allt jag! Vad ska jag göra? Det ända jag vet är att jag ska plugga matte som aldrig förr! Ska göra så mycket som jag kan och de jag inte hinner de får va asså! För våran mattelärare är helt dum i huvudet! Så de är hans fel i fall jag får ig på provet! Då får fan han fixa så jag får g i betyg!

Ja ja, men i alla fall, tillbaka till helgen. Vad ska jag göra? Jag funderar starkt på att softa i morrn, läsa matte på lördag på dagen och sen på kvällen hittar jag på nåt kul. Sen på söndag vill jag att de ska bli kubbturnering! Men jag vet inte om de kommer att hända. Jag ska prata med de inblandade i den i morgon och då får vi se!

Ja ja, de var allt för mig!

Puss på dig kan jag ju säga allså!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0