Jag älskar nya människor!

I går va de fredag och de va fan en av de bättre fredagarna då man fick träffa hur mycket trevligt folk som helst!

Först börja dagen med att jag steg upp åtta för jag skulle åka med en buss som gick tio till skeå, gjorde mig klar ganska snabbt och sen fick niklas skjutsa mig till bussen(som föressten var den varmaste hittils!) Väl framme i skeå så gick jag för att leta upp elin! Och hon såg man nästan direkt, de va bara att titta efter en blond tjej i aik tröja och visst fann jag henne, där inne på åhlens. Där stod vi och pratade ett tag innan vi kom på att de va fint väder så vi gick ut och prata. 
Efter att ha stått där ute ett tag så  gick vi ner på intersport för att träffa aik-spelarna! De var larsson och Ericsson, två av de hetaste spelarna i aik! Av dom så fick vi autografer och sen gick vi för jag var tvungen att ta bussen som skulle gå till umeå. Klev på bussen och i den så fanns de kall luft! Somnade ett tag mellan lövånger och ånäset men annars va jag vaken hela tiden och snart va jag i umeå. Väl där så for jag hem till anna där jag bytte om och åt lite mat innan evve ringde och sa att hon och madde va på stan. Så då var de bara att fara dit och träffa dom, väl på stan så fick jag träffa en massa av evves kompisar och jag fick även träffa sara och malin, men jag missade sandra vilket va lite surt. Efter att ha gått runt ett tag så träffade vi emil och sen så kom ida också, så då gick vi runt och var väldigt coola ett tag. Innan vi gick på mias för att träffa dag och en massa andra och sen gick vi på stan igen för att se om vi träffade några andra roliga personer. Vi träffade en massa personer och jag skulle villa säga att hela kvällen blev hur lyckad som helst! Fast jag nu för tiden heter kerstin och bor i bullerbyn! För att vissa inte kan säga pellboda så blev de så! Men de är coolt de me, ne nu är de bara att längta till skolavslutningen! Hoppas att de blir nåt kul den kvällen!


Puss puss på er alla!

JAG ÄLSKAR ATT LÄRA KÄNNA NYA MÄNNISKOR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0