Ida gör alltid dagarna lite roligare

Ja nu är de helg igen och de är alltid lika skönt!

I helgen ska jag umgås med mina syskon och på söndag ska jag till stora BYGDEÅ!!!
Jag,Sandra, Emil, Kriko, Burström och kanske Ida ska vara hemma hos Sandra och äta varmkorv, spela "vem vill bli prinssessa", leka kurragömma med dunk och bara umgås. Sen ska jag sova hos Sandra också så de lär väll bli tjejsnacka hela kvällen!

I dag så har jag haft en softdag på skolan, de ända som var osoft var att vi skrev nationella prov i matte a i två timmar på morgonen och de var inte så värt. Efter provet gick jag, ida och liza till skolan, där vi var sociala med Emil ett tag innan Liza for hem och jag och ida skulle börja våran ända lektion. Det var MG, vi bytte då blöjor på varandra och jag och ida var duktiga och flummade inte ur en enda gång! Vilket var ett nytt rekord för oss. Efter den lektionen så slutade vi, så då gick jag, ida, emil och kriko till konsum för de skulle handla till i kväll för dom är i robban i kväll. Efter vi hade handlat gick vi hem till sara och lämnade maten och sen gick vi på skolan och där väntade alla på att min taxi skulle komma och sen for jag hem och nu är jag hemma och är social med min familj!

I morgon ska jag väll kanske vara hemma och vara snäll men jag vet inte änn, vi får se asså.

Sen måste jag ju säga att Ida gör dagarna så j*vla mycket roligare!
Sen så saknade jag Sandra i dag, men jag får ju va med henne hela söndag så de ska nog gå bra!

Allt för mig, puss å hej

Om du bara visste...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0