House räddar mig!

Ja, då har jag varit hemma i dag med! Jag var hemma i går också eftersom att jag har äckel snuva och mår allmänt blä! Men de är lungt, jag mår mkt bättre i dag och ska förmodligen fara till skolan i morrn för de är så fasligt tråkigt att sitta hemma! Min enda räddning är HOUSE! Jag älskar den serien! Sitter bara och ser avsnitt efter avsnitt och blir mer och mer förälskad för varje minut. Om man kan bli besatt i en serie så är jag nog det!

Ja ja, va kan annelie mer berätta då?
Ja det har inte hänt så där jättemkt spännade sen jag skrev sist, mer änn att jag har fått veta att min bror kommer att vara bort över en månad! De visste ni inte, men de visste jag!

Ne nu ska jag se lite mer house och sväva vidare på mina fluffiga små moln!


Puss hej!


Tänk om jag skulle berätta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0