En tisdag kväll och inget blir som vanligt gjort!

Det är nåt fel på mig!, eller de visste jag ju redan men jag har börjat att fundera på att jag är nog galet udda!
Som när jag och ida åkte in med bussen till skeå i dag, då sa ida att hon älskade att umgås med mig för jag är så galet udda, jag börja då tänka på hur udda jag är, och ju mer jag tänkte dessto oroligare blev jag. För tänk om folk uppfattar mig som helt GALEN?!? ja ja, jag kan inte fundera på de mer.

Ja hur har min tisdag varit då, jo den ha varit så här.

Mattenationella- De gick så där...

MG- Det är ju alltid kul!

Stan med ida och de kan ju inte bli annat änn kul!

ja de va min tisdag och nu MÅSTE jag göra svenskan! Kan inte sitta vid msn och apa hela tiden!

Hej då alla glada!
DU ÄR SÖT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0