Bygdeå ftw!

Ja i dag så har man varít i bygdeå hela dagen och de har varít en väldigt rolig dag kan jag ju säga!

Först spela vi "vem vill bli prinssesa", jag vann i alla fall en gång där och emil som skulle smiska alla vann inte en ända gång! Efter de så åt vi korv för vi blev hungriga och de var väldigt gott kan jag ju säga! Sen så satt vi i sandras rum och spelade girls och gjorde allt möjligt. Sen så for kriko hem så de blev bara, jag , sandra, bu och emil kvar. Vi spelade då kubb ( där jag och sandra ägde) sen så åt vi mat!

Efter de så gick vi hem till emil och spelade biljard, där pyskningarna avlöste varandra och emil och bu inte hade en chans, i alla fall inte enligt mig.

Sen bar de av hem till sandra igen och här ska jag nu sova! Jag hör av mig sen,

allt för mig, puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0