Annelie hatar snor!


Jag hatar, hatar, hatar, hatar, hatar HATAR! snor! Det är de äckligaste som finns jag lovar!
Sitter här hemma med ett berg av näsdukar vid mig för snoret ger sig aldrig och jag blir snart tokig!

Jag sitter föresten och ser på house just nu och jag har kommit på en massa saker i och med den och en av de sakerna är att jag älskar ögon! Allså nu låter jag ju som värsta konstiga personen som älskar ögon, men jag älskar dem på det sättet att man kan se in i folks ögon och se så mycket mer än va personen säger. Man kan nästan läsa en person genom att bara titta i dens ögon och det är därför jag älskar ögon! Det säger så mycket mer änn man kan förstå!

Ja ja, nu ska jag sluta babbla och se lite mer house, kommer säkert återkomma med mer saker som jag kommer på!

Puss hej!

En del av mig tvekar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0