Sommar och sol!

Den här veckan har änn så länge varit hur bra som helst!
Jag ska berätta lite för er hur den har varit.

Måndag:  Pappa var tvungen att jobba så jag fick fara till skolan lite tidigare men det gjorde ingenting. For dit och var cool ett tag innan liza,evve,ankan och sandra kom. Då gick vi alla och tog mat innan vi gick ut och sola eftersom de va så fint väder!
Sen så började ända lektionen för dagen och då såg vi film. Efter de så hade man slutat men jag och liza gjorde det sista på sh/svenska arbetet som vi efter fler timmars slit lämnade in! Sen så for man hem och bakade bullar och åt fruktsallad.

Tisdag: Tre lektioner, vi såg film,pratade,spelade kubb och fikade. Sen satt man ute och sola, drack en väldans massa dricka, såg på specen och sen for jag hem. Hemma så åt jag kladdkaka och såg på världens bästa film! Sen gick jag och sussade.

Onsdag: Jag körde moppe till killing och va där och hade det trevligt med sara,sandra och kriko. Sen for jag hem och åt pannkakor och lite rabarberpaj. Sen satt jag bara och var allmänt seg framför tvn innan jag gick och la mig.

Torsdag: Först for jag och liza på resturangen så att hon skulle få veta sina betyg. Sen gick vi på skolan och träffade ida som jag inte hade träffat på flera dar! Sen så gick vi och fick reda på våra svenska betyg och jag fick vg!! (hur nöjd som helst allså!) Sen gick vi tre och köpte glass eftersom de va så faslig varmt! Sen så gick vi på shn och där såg vi film och fick reda på våra betyg, sen åt vi lunch. Sen softade vi och fick reda på att de inte va någon gympa så liza for hem och jag och ida softade ännu mer. Sen va de bara att fara hem och äta innan jag for till erika där vi bara satt och snackade!

Fredag: Jag har sovit och klippt gräset. Snart ska vi äta grillat. I kväll kanske jag ska till udden. I morron vet jag inte men det blir förmodligen något kul!

Allt för mig!
Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0