Myggbett=Hemska nätter!

Jag har en fråga, hur kommer de sig att myggbetten inte kliar på dagarna utan bara på kvällarna/nätterna och just då man ska sova?!?

Så är de alltid för mig, i går då jag skulle gå och sova ja då j*vlar började varje myggbett som jag har att kila! Och har man då över 30st så blir de ganska så jobbigt! Jag tänkte då vara smart och hämta något för att att de skulle sluta klia men hade vi nåt hemma då? Ne de hade vi inte! Jag letade som en galning bland alla lådor och skåp där de kan tänkas finnas olika salvor. Men nej, inte en enda! Jag började få lite smått panik eftersom betten började att klia allt mer! Då kom jag på den briljanta iden att göra någon sorts egen salva, så jag blandade i hop några salvor i en kopp och sen strök jag de på benen och efter ett tag så slutade det faktiskt att klia! Stolt över mig själv så gick jag och la mig och sov gott hela natten utan att de började att klia! ;)

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0