Kan hockeysäsongen va snäll att börja?

Satt i dag och bläddrade i min AIKpräm som jag har, för er som inte vet så klipper jag ut allt som de står om AIK i tidningen för att sedan klistra in allt i en pärm och jag har gjort de sen 2004. Ja jag vet jag är konstig och för mycket "inne" i hockey men de skiter jag i för jag ÄLSKAR det!

I alla fall så satt jag då och bläddrade och efter ett tag fick jag en känsla i hela kroppen av saknad! Just i de ögonblicket var jag tillbaka i isladan för bara en sekund och jag upplevde samma känsla och jag kände samma sorters lukter som jag brukar när jag är där. De var bara för kanske 2-3 sekunder men de var nog för att jag skulle få världens längtan! Jag vill se hockey NU! Jag orkar inte vänta till agusti och isträningarna och jag orkar deffenitivt inte vänta till september och den riktiga säsongen. Jag tror att de som gjorde att min längtan ökades extra mycket var för att jag i lördags såg en massa AIK spelare och detta gjorde att jag ville se matcher ännu mer!

Men jag har i alla fall kommit fram till ett sätt som lindrar min abstinens. För de första så kan jag allt titta i min pärm, jag kan prata med Elin och minnas gammla matcher, jag kan titta på olika hockeyklipp och jag kan fara till skeå och spana på spelare ;) Så jag är inte helt förlorad, änn....


Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0