Ne asså...

Jag, Erika och Liza skrämmade nog livet ur snyggingen, eller så är han helt enkelt för dum för att förstå att vi tycker han e snygg!

Men men i alla fall, i dag så var jag,liza och erika i lizas stuga igen(tredje dagen i rad) Vi är nu mera stekarnA, för de ända vi gör då vi far dit är att sola och fika. Men de är ganska gött kan jag ju säga er, plus att man nu har fått lite färg på sig så att man inte bländar folk om man nu skulle ta av sig tröjan.

Vad kan jag mer säga?, Jo att jag ska till Haparanda på måndag(troligtvis) Sen att jag har läst mer änn hälften av HP boken, så snart snart börjar jag närmar mig det spännande slutet, men samtidigt så vill jag inte läsa ut den för att då har jag ju inga mer böcker att se fram i mot! Men jag kan ju alltid läsa om böckerna igen ;)

Ne nu ska jag sluta babbla och se lite tv innan jag ska sova, för mamma lär väll komma klockan åtta i morgon bitti som hon gjort nu varje morgon och då kommer hon att be mig att gå pellboda runt och eftersom jag är en snäll flicka så följer jag ju med.

Allt för mig.
Pusshej


Kommentarer
Postat av: Madeleine

:P

2007-07-27 @ 22:27:14
URL: http://www.alltochallo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0