Filmer och serier <3

Okej nu låter jag som värsta nörden men jag bryr mig inte för i dag har jag bara sett filmer och serier som jag älskar och jag säger då bara de, I FEEL GOOD!
Det är som ett lyckorus genom hela mig nu då jag har sett allt de här braiga! Jag har gråtit och jag har skrattat, jag har blivit förvånad och jag har blivit glad! Det är helt enkelt de bästa, eller jag formulerar om de där, "en av de bästa sakerna"  Men i alla fall, de jag försöker säga är att när de är dåligt väder ute så sitt inne och se de jag ser ;) (Hade dock varit bättre om om.... men ja ska inte tänka på de!)


Pusshej

Kommentarer
Postat av: jull

åh, du borde se freedom writers, där både grät man och skrattade..

2007-07-18 @ 23:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0