Ett varv till!

Asså så sjukt roligt man kan ha med två av de absolut bästa brudarna som finns! (Den tredje bruden svek ju, men vi får hoppas att hon kommer nästa gång vi ska va hemma hos mig) För att det är just hemma hos mig det händer gott folk!

Jag tror inte ni inser hur kul man kan ha med ett badminton-nät och två hel flumma kompisar, för de är klart man blir flumm och alldeles till sig då snygga hockey killar springer förbi! Och två gånger dessutom! Ska de fortsätta så här så kommer sommaren 07 att bli en väldigt bra sådan :D Sen att man klockan elva på kvällen får en massa raggnings tips av föräldrar ja de är ju bara en bra bonus.

Ne nu gäller de att ta sig själv i kragen och fråga om de blir kubb någon gång, för den här sommarn ska då i alla fall inte jag missa chansen att få va med dom!

Allt för mig
Pusshej

Kommentarer
Postat av: jull

hahahahhaha, vi är ju bäst!! :D men vi kör på kubb

2007-07-24 @ 20:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0