Uppdatering av helgen.

Lite av vad jag har hittat på.

Fredag:
Jag vaknade klockan 11 i Umeå efter att ha sovit hos Anna.
Jag duschade,åt frukost och gick sedan till bussen som tog mig till robban.
Jag for till skolan och hämtade mitt svenska häfte och träffade även Kriko och Bubben.
Jag och mamma for hem och åt grillat.
Jag åkte med Erika till Liza där vi såg Idol och bestämde vem som skulle köpa julklappar till vem.
Jag for hem och satt vid datorn ett tag innan jag sov.

Lördag:
Jag vaknade och mamma frågade om jag skulle fara på hockey eller inte.
Jag velade jättelänge men bestämde mig ändå för att fara på hockeyn så pappa skjutsade mig till bussen.
Jag åkte buss in till skeå där jag gick på stan ett tag innan jag ensam gick upp mot Arenan.
Väl inne i Arenan så köpte jag en ny halsduk innan Elin kom och vi gick och ställde oss.
Jag var tvungen att gå då det var tio minuter kvar eftersom jag skulle med en buss, men elin lovade att smsa om matchen.
Väl utanför Arenan så gick jag i mina egna tankar och märkte då inte att en fotboll kom flygande på mig innan jag fick den i huvudet.
Efter fotbolls incidenten så blev det raggning från killen som sköt den innan jag var tvungen att gå igen.
Sen blev de buss till Ånäset där Stefan hämtade upp mig och bjöd mig på frasses i bygdeå innan jag for till älsklings sandra.
Hos sandra blev det film och ätning.
Sen sov vi.

Söndag:
Frukost på sängen, bil hem i snöstorm, julpynt av en alldeles egen AIKgran,julmusik och bonde söker fru samman fattar nog min söndag ganska så bra.

På tal om annat så har jag en sak som jag önskar mig i julklapp, så Anna om du läser de här, köp saken till mig!!!

image48
AIK´s vita borta matchtröja.
Jag vill ha 24 Larsson på ryggen.


Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vill ha 3 Andersson på ryggen :]

2007-12-02 @ 19:27:41
URL: http://elinsundquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0