Underbara Tisdag.

Tisdagar går alltid fort!!
Undrar varför de är så? Kanske är för att dom alltid blir ganska så roliga, aja de är bra i alla fall.

Jag hade vård och engelska i dag. På engelskan så blev jag glad, riktigt glad! På första vårdlektionen så kände jag inte peppen för vi höll på med lagar. Men på andra lektionen så gjorde vi roligare saker så de gick mkt bättre.

Fick en present av ankan också...
Jag låter de vara så...


Jag ska sova om ett tag de är najs.

Hockeyn går inte bra för AIK nu och de är inte najs.

Jag ska där i mot få se hockey på lördag och de är najs. Hahah

Ne nu ska jag göra annat innan jag svammlar bort mig totalt.

Har dock en ny julklapp som jag vill ha!
image50
Vill ha!!!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: julia

Grey's är fet NAJS!

2007-12-04 @ 22:07:22
Postat av: Sandra.

GIIIIIIIIF!

2007-12-05 @ 08:39:02
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0