Söndag=Läxdag!

Gårdagen var bra!
Lever fortfarande på att AIK vann och vi tog tre underbara poäng.

Men kvällen var dock inte så bra.
Fick sjukt ont i huvet så jag gick och la mig 20:00!! De händer ju inte så ofta på en lördag kväll men i går så hände de i varje fall och jag sov som en stock tills mamma väckte mig 08:00 i morse.

Söndagen började då med att Anna,mattias och leif kom förbi för att plocka upp mamma och pappa för de skulle till piteå och lämna hundvalpen. Jag fick träffa den lilla stackaren och han var som en dunboll!! Hur söt som helst!! I alla fall så för de i väg och jag satte mig för att göra läxa klockan 9 på en söndag morgon! Först skrev jag klart svenska talet. Sen läste jag ut Romeo och Julia och gjorde anteckningar till den. Sen så började jag på engelska läxa. Sen pluggade jag lite grann på social omsorg! Så jag har varit sjukt duktig i dag!!

Sen så kom mamma och pappa hem och jag och pappa for till ånäset och köpte pizza. Det var sjukt gott efter all min läxläsning i dag.

Vad jag ska hitta på nu vet jag dock ej.

Kommer kanske tillbaka och skriver om lite hockey sen.
Jag ska ju trots allt prata om de i morrn med. ;)


Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0