NP och hockey!

I dag skrev vi nationellt prov på skolan, i fem timmar, det var inte najs!
Men jag överlevde och hoppas nu att jag får någorlunda bra betyg på uppsattsen.

Gjorde inte så mkt mer i dag faktiskt, vi hade en slapp fotolektion där vi tog porträtt kort och läste upp olika raggnings repliker. Sen så var vi lite söta och slöa innan vi sluta och alla gick till sin buss/taxi. Ja jag och liza fick ju vänta som vanligt på våran men va fan, vi hade kul medans vi vänta!

När jag kommer hem så var jag ensam hemma för mamma var och klippte sig. Så jag bytte om och startade lite julmusik innan mamma komme hem och jag fick mat! Sen gick jag ut med Bobbo och sen duschade jag och gjorde mig klar för hockeyn.

På tal om hockeyn ja, den går inte så bra just nu. Men det beror inte på AIK, eller kanske en viss del men 90% av orsaken till att det inte går så bra är domarens fel. Han dömer som ett äckel och verkar inte kunna hockey.

Ne nu ska jag göra mig klar för tredje perioden och hoppas att AIK vänder det här.
Jag vill ju gå glad till skolan i morrn! Jag vill ha på mig min fina nya halsduk!

Btw, Thomas larsson har fått ganska mkt utvisningar i kväll. Men va fan, jag gillar han i alla fall!
image49

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0