Life on Mars.

Ska nog börja använda låt-texter och annat som rubriker, de brukar ju bli så fasligt tråkiga så jag måste komma på ett sätt att piffa upp dem.

Men i alla fall, nu ska jag sumera sen jag skrev sist vilket var förra veckan på fredagen! Jag har verkligen varit slapp nu! Måste börja komma igen.

Lördag: Jag och mamma steg upp jättetidigt och for till Umeå för att handla klart julklapparna. Jag gick på stan själv till ett ungefär då träffade jag Kriko. Av honom så fick jag en julklapp och julklappen innehöll ett jättefint halsband. Sen så gick vi med varandra på stan ett tag och jag inhanlade en toning så mitt hår kunde se mindre slitet ut. När Kriko farit hem så gick jag till Anna och väntade där tills mamma komme och jag kunde fara hem. Väl hemma så slog jag in julklappar och somnade framför tv rätt så tidigt.

Söndag: Jag och mamma steg upp jättetidigt igen och denna gång för att fara till Skellefteå för att handla in julmaten som skulle ätas. Efter att maten var klar så gick vi stan ett tag och jag fixade de sista klapparna och kunde vara lugn. Vi hämtade upp mormor och for sedan hem. Men hemma var det inte lungt heller. Jag fick ganska snabbt sätta mig i bilen igen och fara till Erika för att lämna en julblomma. Sen från Erika så for jag och mattias till robban för att hämta upp ett paket som inte fanns. Efter paketet så for jag en snabbis till Ankan för att lämna en julklapp och sen for vi hem där jag tonade mitt hår och de blev relativt bra. Kvällen avslutades med spel och julmust.

Måndag: JULAFTON! Jag steg upp tidigt och gjorde mig klar. Kusinerna kom vid 10 tiden och de blev en massa prat och äckelgröt tll ett tiden då den sista kusinen hade lämnat huset. Då sov vi, sen spelade vi spel, sen såg vi kalle, sen åt vi, sen vid 8 tiden var det julklapparnas tur att öppnas. Jag fick många bra saker! Orkar inte skriva upp alla men jag är då sjukt nöjd.

Tisdag: Såg grey´s och spelade spel.

Onsdag: Mellandags rea med Sandra!
Vi skulle vara lite galna och de slutade med mat och film i Annas lägenhet. Fast ja vi spelade ju singstar också och de var kul!

Torsdag: Jag har sovit bort hela dagen och vill veta vad jag ska göra på nyårsafton!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: sm

vad gör du på nyår?

2007-12-30 @ 21:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0