Jag tror Sandra älskar dem mest!

I dag på lunchen så hände en väldigt rolig sak.
Burström och Kriko skulle vara sådär söta som bara dom kan vara.
Dom tänkte att ja, vi busar med Annelie och Sandra! De låter som en bra ide.
Först började det lungt med att vi petade och slickade på varanadra.
MEN! Detta skulle snart utvecklas till något mer!
Jag själv blev utsatt för att dom lyfta upp mig och jag är faktiskt sjukt hjödrädd! Och både Bu och Kriko är ju ganska så långa! Så jag hade panik små stunder, men de gick bra, jag överlevde. Ska dock ge igen innan dag är slut men de är en annan femma!
Sandra där i mot, hade det lite mera jobbigt än vad jag hade. Okej även hon blev kittlad och slickad och upplyft! Men saken är den att mina byxor höll i hop under det hära! Det gjorde inte hennes! De blev en fin lite reva på insidan av låret. Vi hade en fin stund efter vi upptäckte de kan jag ju meddela!


Ja ja, dessa underbara pojkar!
Man kan inte annat änn älska dem!


Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0