Ja jag har ju lov!

Jag har JULLOV!!!
Ganska så skönt JA!


I går var de alltså julavslutning på skolan, det var sjukt slappt.

Dagen började med att jag och liza hängde på skolan tills idrotten skulle börja. När den väl gjorde de så kom vi fram till att den fick vara frivillig. Så jag och Sandra gick och bytte julklappar med varandra i stället. Jag fick två jättefina halsband och ett örngott där det står jag älskar dig av henne! Asså hon är bara för söt! Efter vi hade bytt så kom vi ju på att vi hade ju även julklappar till Kirko, Emil och Burström. Dock så var inte Kriko där men Bubben och Emil var så vi gav dem deras. De blev sjukt glada och bilder kommer att komma med vad de fick va oss.

Efter julklapparna blev de lunch och sen så frågade Joel och Johanna om jag ville se deras lägenhet och de ville jag ju! De ville även Sandra så vi fick åka med Joel dit. Lägenheten var fin och jag fick även en julklapp av de två.

När lägenhets titten var slut så blev det jenningshallen där rektorn höll tal, vi fick gå tipsrunda och få lite godis. Sen så fikade jag, emil och Sandra innan jag fick skjuts av Liza och Patrik till Flarken där jag mötte mamma och tog mig hem.

Så för att summera dagen så var den riktig bra och nu peppar jag till julafton på måndag!

                           

Emil och Burström i sina fina tröjor som de fick av mig och Sandra.
På tröjorna så tryckte vi oss själva och sen under Burströms så står det "mina favorit flickor" och under Emils står det "mina idoler".


Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Sandra.

ÅH DEM ÄR SÅ SNYGGA I DOM!

annelie.. update på bloggen, kanske!?

2007-12-26 @ 20:46:02
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0