Fredag och helg igen!

I dag har jag varit duktig!
Riktigt duktig!


Jag steg upp tio (ja okej inte så tidigt men jag är ju ändå ledig!), direkt efter jag stigt upp så åt jag frukost och sen gjorde jag mitt svenska tal klart. Sen så läste jag ut romeo och Julia och gjorde anteckningar på den.

Sen så stökade jag bort i tvättstugan, hallen och i mitt rum och sen bakade jag två sockerkakor åt mamma. Sen stökade jag bort även i köket så nu är det fint här.

Nu så sitter jag framför datorn och ser Lite klipp på you tube.

På tal om ingenting så ska jag och julhandla i morrn.
Med Erika och Liza.
Sen på kvällen så ska jag,Erika,Liza,Julia och Sara fara på zoo tour!
Vet inte om de blir hockey för min del, elin är ju borta och anna kan inte...

Måste gå nu!

Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0