Snart helg!

Ja nu var ännu en torsdag avklarad, denna dag var inte så jobbig men jag kände mig lite halv slö så jag va inte sådär sjukt pepp på skola men de gick bra i alla fall. Ja vad hände i dag då, ja inte sådär jättemkt. Men jag klarade mig i från att krocka med killar då ja ska ut ur hissen och de tackar vi för. Ni kanske inte fattar vad jag menar men vill ni veta så fråga Liza för hon kan förklara ganska så bra :P

Ne men över till nåt som är jättebra! Det är att det är helg i morrn klockan 11:40! För just den tiden så slutar jag och det är ganska gött kan jag ta och berätta! Min helg är just nu ganska så fullbokad så att jag får hoppas att jag inte blir sjuk för att de pallar jag inte med nu.

Ne nu ha jag bara babblat och blandat meningar som värsta konstiga människan, så nu ska jag ta dagens låt och hunk och sen ska jag göra lite mer meningsfulla saker som att se tv :P

Dagens låt: What hurts the most-Rascal Flatts
Dagens hunk: Chad michael murray.
image16

Allt för mig!
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0