Slö dag, JA!

Lite kort om min ack så icke jobbiga dag!

Kom till skolan åtta och slöade till halv då vi började. Först hade vi lite lekar med treorna och ettorna, sen blev vi uppdelade i tre olika lag. Och innom dom lagen så skulle man hitta ett visst antal saker på en timma och de var superkul! Nog för att gruppen jag var med i kom sist, men de gör inte så mkt. Efter de blev de lunch och då kom sandra på en massa lekar som vi skulle ha i morgon eftersom vi är i lekgruppen. Så då fick vi sluta vid tolv och då tog jag och sandra bussen hem till henne, där jag somnade och vi gjorde inte så mkt annat än att slöa. Men de var gött! Sen for jag hem och åt och nu ska jag sova snart så jag är pigg i morrn :)

Men jag ska ha dagens låt och hunk först! Jag har inte glömt!

Dagens låt: Hello tomorrow-Zebrahead
Dagens hunk: Tobias Hysén.

image11

Allt för mig!
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: juliapåskolannu

Ye, vilken kille!..

2007-08-23 @ 09:09:28
Postat av: Elin

HET! ;D

2007-08-23 @ 17:31:25
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0