Rix fm!

  • Jag,erika,liza och julia såg snygg-ola! (jag och erika såg han redan förra året+att vi kramade han då)
  • Jag och Liza fick äckelkaffe på oss då vi såg på Velvet.
  • En kille kommer fram till mig,liza,erika och julia då vi står utanför max och frågar om vi har en tändare. Jag,liza och Julia vänder oss till killen och säger nej,tyvärr. Erika där i mot vänder sig till killen och säger: nej tack! :P Vart de kom i från fatta vi då inte.
  • Jag träffar Evve för första gången i sommar och hon går med mig då jag ska gå hem till min syrra.
  • Jag träffade INTE ankan och de var inte bra!
  • Jag var på nattöppet och köpte en väldans massa tuggummi. (som redan nu är uppätna)
  • Jag ska bara softa i kväll.
  • De var kul i går men vädret kunde ha fått varit bättre.
  • Ja ska på Nolia i morrn.
  • Jag börjar skolan snart.
  • Hockeyn är inte långt bort nu!
  • Jag ska sluta babbla nu och sätta mig och läsa för jag har 4 nya böcker!

Allt för mig!
Pusshej!






 


Kommentarer
Postat av: Erika, nej tack!? :O

OLA! lovehim :) rain va sååå grym!!!!! :D

2007-08-04 @ 23:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0