På smällen.

Den filmen såg jag,erika och julia i kväll och den var faktiskt bra! Anledningen till att jag skriver faktist är för att den fick inte så bra omdöme i norran men jag tyckte att den var bra. Efter bion så gick vi alla tre på MAX för att äta lite innan bussen skulle komma. Väl framme så såg julia en gammal bekant(haha) och det blev lite pinsamt och sådär men de löste sig. Sen just innan vi skulle gå fick jag en flumm attack men den gick över ganska fort så då gick vi till bussen och åkte hem.

Så nu sitter jag hemma och äter lite Riesen innan jag ska sova, fast jag måste borsta tänderna också innan jag kan sova men de går ju fort.

Ja ja nu ska jag inte babbla mer, jag återkommer i morrn med mina tankar om att skolan börjar och lite annat!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: jull

haha, en kort
bekant iaf... hoppas det går bra i skolan imorron! :)

2007-08-19 @ 16:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0