Lättroad ;)

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.

Hur mår du idag?
Breath

Kommer du komma långt i livet?
Broken Wings

Hur ser dina vänner dig?
För att du finns

Kommer du gifta dig?
Getting away with murder :/

Vad är ditt livs themesong?
Beautiful

Vad är ditt livshistoria?
Don´t matter

Hur är skolan för dig?
Heaven forbid

Hur kan du komma framåt i livet?
Home

Hur kommer imorgon vara?
Fix you

Vad är det bästa med dina vänner?
Because i love you

Vad finns i lager för nästa vecka?
Away from the sun

Vilken sång beskriver dig bäst?
Fariytale gone bad

Hur är det med ditt liv?
Everything sucks

Vilken låt ska spelas på din begravning?
Will i ever make it home

Hur ser världen på dig?
i´m yours

Kommer du att ha ett lyckligt liv?
A little bit of love

Vad tycker dina vänner om dig?
Inget kan stoppa oss

Har du en djup och mörk hemlighet?
From yesterday

Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
How to save a life

Hur kan jag göra mig själv glad?
Beauty from pain

Kommer jag nånsin ha barn?
I wish i was a punkrocker.

Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Heartbeats

Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Hanging by a moment

Vad är några tips till mig?
i swear

Hur kommer jag att bli igenkänd?
Dream girl

Vad är min danssång?
My love

Så här kul ha jag just nu ;)

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0