Jag vet! Jag har gjort den förut men jag tycker den är rolig ;)

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.

Hur mår du idag?
I will come to you-Hanson.

Kommer du komma långt i livet?
Over you-Chris Daughtry.

Hur ser dina vänner dig?
Beautiful-Creed.

Kommer du gifta dig?
You give me something-James Morrison.

Vad är ditt livs themesong?
Only Hope-Mandy Moore.

Vad är ditt livshistoria?
Faces-Josh Kelley.

Hur är skolan för dig?
Grace Kelly-Mika.

Hur kan du komma framåt i livet?
Knock on woods-Mary Griffin.

Hur kommer imorgon vara?
You cant´t hurry love-Phil collins.

Vad är det bästa med dina vänner?
Headstrong-Trapt.

Vad finns i lager för nästa vecka?
Chasing cars-Snow Patrol.

Vilken sång beskriver dig bäst?
I´m yours-Jason mraz.

Hur är det med ditt liv?
From yesterday-30 seconds to mars.

Vilken låt ska spelas på din begravning?
The time of my life-Mark schultz.

Hur ser världen på dig?
So beautiful-Alex.

Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Heaven forbid-The fray.

Vad tycker dina vänner om dig?
Last request-Paolo Nutini.

Har du en djup och mörk hemlighet?
I´m in the band-The hellacopters.

Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
My style-Black eyed peas.

Hur kan jag göra mig själv glad?
Hallelujah-Rufus Wainright.

Kommer jag nånsin ha barn?
Iris-Goo goo dolls.

Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Maby i´m amazed-jem.

Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Don´t matter-Akon.

Vad är några tips till mig?
Your winter-sister hazel.

Hur kommer jag att bli igenkänd?
On my way-ingram hill.

Vad är min danssång?
Fairytale gone bad-Sunrise avenue.


Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0