Jag har seriöst inget liv!

Ja vad ska jag prata om i dag då?, jo om en massa saker som jag har i huvudet just nu och som jag bara känner att jag måste får ur mig nu nu NU!

Vi börjar med sak nummer 1.

1. Jag har INGET liv! Jag har redan läst ut boken som vi lånade på engelskan i dag! Okej den var inte sådär jättetjock men vadå, hur lite liv har man inte om man sätter sig ner och läser ut den det första man gör då man har ätit mat. Men men, jag kan inte säga så mkt mer änn att det inte är sådär sjukt mkt drag i Pellboda en tisdags kväll, plus att min bror inte är hemma, så då måste jag faktist erkänna att det är lite små tråkigt i bland, så jag får väll skylla på att det är därför som jag läste ut boken. Men nu är det i alla fall gjort så nu slipper jag oroa mig för de!

2. Jag kommer aldrig någonsin att kunna sluta med godis! Det är ett faktum som jag kommer fram till flera gånger om och den här gången ha jag bestämmt mig för att jag verkligen aldrig ska sluta med det! Jag älskar det, det är min drog och jag ska fortsätta med att äta det!

3. Jag blir fortfarande inte klok på hur jag känner och det lär jag aldrig bli!

4. Killar är ett underligt släkte och det kommer alltid att vara så!

5.  Jag ska snart få se hockey igen och det gör mig väldigt glad!!!

Ne nu är det slut babblat, nu ska jag presentera dagens låt och hunk och sen ska jag spela lite tv-spel! För det är en av fördelarna med att min bror inte är hemma. Jag har fri tillgång till hans rum när jag vill.

Dagens låt: Because of you-Ne-yo
Dagens hunk: Adam Brody.
image15

Allt för mig!
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

adam brody we löve!!! <3 ;)

2007-08-30 @ 12:42:54
Postat av: Erika

HAN är MIN! <3

2007-08-31 @ 18:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0