jag har INTE väntat!

Jag börjar skolan i morrn och är inte sådär sjukt taggad! Skulle gärna villa ha lov minst en månad till, den enda anledningen till att jag kommer att ta mig upp i morrn är att jag kommer att få träffa alla som jag inte ha träffat på jättelänge. Men men, jag ska inte klaga. Jag har haft ett super bra lov som jag verkligen inte skulle byta ut mot något annat. Finns vissa saker som jag skulle villa ändra på och ett av dem är de faktum att jag knappt ha sett sandra! Men de ska de bli ändring på i höst och vinter, då ska jag va me hon hela tiden!

Ne nu ska jag ta och ringa sandra innan jag ska fixa klart allt för i morrn och sussa!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag börjar då på onsdag ;D

2007-08-19 @ 23:56:02
URL: http://elinsundquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0