Jag borde...

Ha en sak som alltid återkommer på mina bloggar, typ som dagens låt eller dagens hunk. Jag satt och pendlade mellan dom två när jag satt i taxin på väg hem i dag, jag försökte komma på vilken av dem som jag skulle välja. Så till slut kom jag på att jag skulle ha båda två! Så nu ska jag försöka att i slutet på varje blogg så ska jag skriva upp dagens hunk och dagens låt enligt mig. Bara så att de blir lite annorlunda och sådär.

Men nu över till något helt annat! Jag har nu gått i skolan i två hela dagar och jag har redan blivit lite små less, det kanske inte är så bra. Men jag vet inte, det känns som om jag bara har varit borta en helg. Det känns inte som om jag har varit ledig i 10 veckor, allt är ju nästan sig lik. Förutom att det har kommit en massa ettor, nog för att jag inte vet vilka hälften av dem är men men. Jag har i alla fall fått ett ganska så bra schema, men det här schemat är bara för i veckan så de kanske ändras. Men som de ser i nu så är jag då glad, för jag slutar tidigt på fredagar och jag och sandra har foto tillsammans två dagar i veckan och de gillar vi. 
 
Ne nu ska jag presentera dagens låt och hunk och sen ska jag städa lite och sen försöka spela lite xbox innan niklas kommer hem.

Dagens låt: Better then drugs-Skillet.
Dagens hunk: Ola svensson.

image10

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0