En fredag som börjar bra och förhoppningsvis slutar bra.

I dag så skriver jag lite tidigare än vanligt eftersom jag ska på hockey i kväll!! Jag har längtat sen i mars nu så att om jag är uppspelt nu så är det med all rätt!

Lite kortfattat om min dag då. Kom till skolan åtta och gav Sandra hennes en dag försenade present, sen så gick vi och kollade runt lite på skolan innan våran svenska lärare kom till oss och sa att vi skulle gå på bibblan och låna en bok. Jag och Sandra lånade boken och satte oss sen i sacko-säckarn för att läsa, men det var så jäkla konstig text att det blev inte så mkt läst. Efter de så fikade jag lite med Liza och Ida och sen gick OP-klassen för att ta kort till skolkatalogen och jag får väll hoppas på att det blev bra. Enskilda fotot blev i alla fall bra, eller jag blev då nöjd med det. Efter kortet så gick vi på våran Soms lektion där vi bara satt och prata men det var intressant och kul. Sen blev det lunch och sen gick jag och Sara till Ica där mamma väntade och jag for hem. Så min dag var inte så jobbig i dag heller. Men i alla fall, nu ska jag byta om och sen vänta på att vi ska fara på hockeyn, så jag lär väll skriva i morgon om hur det gick.

Dagens låt: Varje litet steg-Lasse lindh
Dagens Hunk: Adam Garcia.

image13

Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: ERika

vilen film :O

2007-08-24 @ 18:46:00
Postat av: Sandra

HAN ÄR SÅ SÖT! i like the dialekt.

2007-08-26 @ 17:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0