Ännu mer lättroad

Vilken svordom använder du mest?
Oj, hrm, kanske typ fan.

Äger du en iPod?
Jepp de gör jag! En vit!

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Just nu, 08:16 och jag har ingen anning om varför.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
De beror på, men oftast så skulle jag vill ta bilden.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Linas kvälls dagbok, såg den i går med erika.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Ett bureåmål på krysset.
Har någon någonsin kallat dig lat?
Jodå, en massa,massa,massa gånger.

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej.

Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Idol olas skiva.
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Båda två.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Jag vet inte, kanske, eller jo jag tror de.

Vad åt du till middag?
Pizza!

Använder du huvtröjor?
Jodå de gör jag.

Kan du vissla?
ja, men bara som vanligt, inte busvissla fast jag vill kunna de!

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej, de ha jag inte.

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Oj de vet jag inte.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ja de tror jag.

Vilket riktnummer befinner du dig i?
0934

Tittade du på tecknat när du var liten?
OJA!,

Är du blyg inför det motsatta könet?
Jag vill säga att jag inte är de, men efter i sommar måste jag nog erkänna att de faktiskt är så.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Sagan om konungens återkomst.

Äger du några band T-shirts?
Jepp, westlife och hammerfall :P

När flög du senast?
Till kreta för tre år sen.

Läser du för skojs skull?
Ja de gör jag, de är ju ur skoj!

Pratar du några andra språk?
Engelska, och just nu håller jag på att lära mig ryska.

Har du gråtit offentligt?
De har jag nog gjort.
Har du en stationär dator eller en laptop?
Både och.
Vilka gör du, önskningar eller planer?
Jag gör båda.

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja, de kan man nog säga att jag gör,

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Ja för fan! En aik tatuering skulle sitta fint ;)

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Ne, ja tycker att man ska betala var för sig. (Om nu inte kille absolut måste bjuda ;) )

Kan du kasta macka?
Ne, jag har aldrig riktigt fatta de.

Har du någonsin varit på Jamica?
Nej, men jag vill fara dit.

Vad har du med dig in på bion?
Godis, dricka och kompisar.

Vem var din favoritlärare?
Asså, jag vet inte.

Har du någonsin dejtat någon av en annan ras?
Va?

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Ja, om han vore snäll och så.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
MG!

Gillar du att flyga flygplan?
I bland.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Ärllig och omtänksam. (ja va tvungen att skriva två)

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Inte va jag vet.

När sov du senast på golvet?
På lucia vakan.

Vilken är din favoritdrink?

just nu, loka :P

Gillar du din boendesituation?
jo då :), men de ska blir skönt att flytta hem i från om två år.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
minst 7.

Äter du frukost dagligen?
Nja asså, jag brukar hoppa över den.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?

I bland och i bland inte.

Hamnade du ofta i trubbel för att ha pratat under lektionerna?
Ne, men ett par tillsägningar ha man nog fått.

Vilken är din favoritfrukt?
Äpple och banan.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej nej.

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
17.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Vissa gånger.

Tror du på liv på andra planeter?

Nej de tror jag inte.

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?

Arg? Hrm de vet jag inte.

Tror du att Gud är man eller kvinna?
Man, fast man vet ju inte.

Vad var det senaste du åt?

Chips.

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Kommer lika bra överens med båda.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
De såg på mig och tyckte helt enkelt att jag var en Annelie.

Gillar du senap?
Nja asså, i bland kanske.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
KÄMPA!

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

Ja, jag vill! Men jag kommer inte att våga.

Sover du på sida, mage eller rygg?
Alla tre.

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Vet inte, Sandra säger att jag är som tjejerna i Gilmore girls.

Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej,

Tycker du om att krama folk?
OJA!, De är så fasligt mysigt.

Skulle du säga att du är trendig?

Nja, sådär jag ta de som är snyggt.

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera?
Ja skulle på ett vänligt sätt säga nej.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Vet inte.

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
ingen anning.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja de gör de faktist.

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Jag finns kvar hos er, så jävla bra bok!

Tycker du att du är attraktiv?
Nja...

Vad är du allergisk mot?
Folk som ljuger mig rakt upp i ansiktet.

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Vill folk ha sex utan en massa känslor inblandade så är de väll deras ensak.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej,

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Ingen anning.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kvinna, du ska äta frukost. GAH!

2007-08-12 @ 01:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0