Ännu en slö dag med OP!

Ja få se nu då vad har jag gjort i dag som är jobbigt? Just det ingenting! Jag har bara chillat med OP-klasserna hela dagen och det var gött!

Dagen började med att alla OP-klasser for ner till lillemors stuga i tryssjön. Väl framme så fick jag och Ida börja med att tvätta min tröja för den hade legat i Gerit´s bil och sen hade det läckt ut kaffe på den. Efter tvätten så satte sig alla i en ring och började leka Maffia! Jag blev mördad ganska fort så jag fick mest se på då de andra lekte men de var kul de med. Efter att ha lekt så blev de mat i form av hamburgare! Det var mycket gott! Så efter maten så bytte vi om till badkläder för att sedan fara på trampolin ön och bada lite. Jag badade dock inte så mkt men de var kul i alla fall. Efter de så var de att fara tillbaka till stugan och äta lite tårta och sjunga för Sandra eftersom hon blir 17 i dag! Efter tårtan var man mycket mätt! Så jag och Sandra la oss och jäste i hängmattan ett tag innan vi for tillbaka till skolan. Väl framme på skolan så var de väldigt lite folk där så jag frågade Bu om inte han kunde vänta med mig och eftersom han är så snäll så gjorde han de! :D

 Så nu sitter jag hemma och ska fixa inför hockeyn i morrrn! Å sen ska jag till liza ett tag innan de blir hem och sova. Men jag behöver nog inte så mkt sömn för att jag har bara två lektioner i morrn! Ja jag säger då de, OP är bäst!

Men nu till dagens hunk och låt.

Dagens låt: From yesterday-30 seconds to Mars.
Dagens Hunk: Jared Leto.

image12

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0