Genom hela mitt liv.

Okej, jag måste bara få berätta de här!

Natten till i dag så drömde jag en dröm,
iofs så drömde jag flera drömmar.
Men de var en som var speciellt fin och som jag vill berätta om.

Jag drömde nämligen om Alexanders och Sandras bröllop,
(nej jag tror inte de har tänkt att gifta sig snart, och nej jag vet inte varför jag drömde om de, men jag gjorde de och nu så ska jag berätta hur de var)

Det började med att de var på en strand,
där det bara var några stolar.
På Alexanders sida var det hans familj och på Sandras sida var de hennes.
Inte så mycket folk alltså.
Sen i mitten av stolarna gick det som en rand med smala träplankor.

Alexander stod längst fram och väntade,
(prästen var btw, sandras pappa och han stod också där framme)
Alexander var klädd i ett par svarta byxor och sen hade han en vit skjorta.

Jag ska snart berätta min roll i de hela.
Men först så måste jag berätta hur de såg ut och så!

I alla fall så började efter ett tag låten True colours.
Och då kom Sandra från en bit i från och började sakta gå på randen av plankor som ledde mot Alexander.
Klänningen hon bar var ganska enkel vit med nåt vitt silkit ovanpå som gjorde att när de blåste så blåste de.
Hennes hår var utsläppt och var ganska så lockigt,
sen hade hon en fin tiara också.
Hennes bukett bestod av vita och rosa rosor och dessa sorters rosblad var spridda ut över stället i sanden där de stod.

Hon var även barfota, och de var Alexander med.
Tilläggas ska att hon var gravid också!
För de såg man!

I alla fall så slutade musiken och hon var framme vid Alexander.
Hon gav buketten till mig! (jag var brudtärna!)
I alla fall så började Sandras pappa prata och efter ett tag så var de dax för ringarna.

Tydligen så var jag både Best man och Brudtärna för jag hade båda ringarna,
(i min bh ;))
I alla fall så gav jag en av ringarna till Alexander.
Han tog den, tog sedan Sandras hand i båda sina, kollade djupt in i hennes ögon och sa:
Några väldigt vackra ord!
Jag skulle kunna berätta men jag vill inte.
Sen tog Sandra Alexanders hand och ringen för att säga några vackra ord till han.

Efter att ha sagt detta till varandra och blivit förklarade man och hustru så kysste de varandra.

Sedan var det en bröllops motagning i ett tält bredvid och i de tältet så ställde sig Sandra upp och berättade att hon och Alexander hade tagit reda på att deras bebis var en flicka och att de skulle döpa henne till Annelie!!!

Lycka för min del!

Ja men nu vet ni,
de var en fin dröm,
jag hade en fin klänning som tärna ska ni veta!
Och ringarna var dö fina också!

Men men,

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: sandran

kvinna, du fick mig till tårar.

2009-01-28 @ 19:47:18
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/
Postat av: SötAdde

Naaawww~



Like super mega cute :]



Men var inte ja bjuden :O

Vill vara tärna med

2009-01-29 @ 23:59:03
URL: http://tehadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0